Terima Kasih...

terima kasih hari ini kerana telah membantu...
aku melakukan ini demi bahgianya dia...
demi ketenteraman hati aku sendiri...
aku yang harus pergi untuk kebahgiaan dia...
Terima Kasih segalanya...

Cis...tibe2 aku bermadah2 kan...hahaha...sebenarnya aku tengah berapi lagi ni...
ceh, dy ingat aku heran sangat ke kat dia...(walaupun mmg aku heran pun,hati aku ni yang heran)
mmg semalam aku xleh lupa la...

syesly, lepas aku tahu kau pikir camtu, terus aku rase nyesal sebab tunggu kau bertahun-tahun...sedangkan sebagai kawan pun, macam hampeh je...

Okay, mulai skrg, syesly aku dah bertekad untuk betul2 buang kau dalam hidup aku...
FYI, ada bende yang aku leh maafkan, n ada bende yang aku tak boleh maafkan...even, aku tahu punca segalanya tu, asalnye dari hati aku...

Aku dah tanak sakitkan orang yang berhak, sedangkan orang yang aku syyg pun x lyn aku...
baik aku try syyg orang yg suke aku, n care sal dy....
dari aku sambung balik, perasaan apa yang dah calarkan kenangan aku dulu...

Rasa nyesal aku semakin membuak2, betul.betul.ni...
rase nyesal nape aku suka ko...n nape aku leh suka ko sorang je & xleh terima orang lain...
nape aku gtw ko yg aku suke ko...penyesalan yang paling besar sekali...kenapa ko pernah wujud dalam hidup aku & kenangan2 aku pastu xleh ilang...

kalo la aku leh clorox abih2san, aku punye otak ni kan senang hidup...
dah la dah ko mati dalam kenangan aku...
hahahah..."gile jahat kan"

adooooooyaiiii....sakit nye la hati aku...makin berapi plak bile pk sal dy ni...

okay, ayat terakhir aku untuk hari ni...

AWAK,AWAK, AWAK....leh BLLLLLAAAAAAAAAAAAA.....

Comments

Popular posts from this blog

abah, kami rindu abah sangat-sangat...