Baby Blue Pointer Wavy Tail

Saturday, December 10, 2011

Maybe someday....and my half...~

maybe someday i can't hold you tightly because of my weak hand...
maybe someday i can't walk together with you because of my limp leg...
maybe someday i can't see through your bare face...
maybe someday i can't hear what you want to say to me...
but don't worry because
i still have half of my strong heart 
to bring you and our memories for the rest of my life...

even a second,
my half  can hold your hand tightly by soul..
my half can walk together with you by wind ...
my half can see you in mind...
my half can hear you by lips sync through this strong heart
 my half would shout your name silently...
and say I LOVE YOU till the strong heart turned off...
.


Tuesday, December 6, 2011

Kalau la aku ada peti ais...

Satu hari nanti, kalau lah aku ada rumah...aku nak beli peti ais cam ni...wah cantikkknyeee...
cantik kan?!!


hehehe...kalau lah aku dah dapat peti ais kan...
benda-benda yang aku nak sangat letak kat dalam peti ais tuh...
kira wajib ada dalam peti ais aku adalah:

1.  mesti ada berdozen-dozen VITAGEN berperisa LB...yang ni memang wajib ada dalam peti ais aku...hahaha...:D:D:D



2. Pastu mesti ada buah-buahan segar dalam peti tu...macam betik,epal,pear, lai,oren...apa lagi ek...ha..yg paling penting strawberry, kiwi and grapes...nyuummm..sedapnye...
3.Pastu sumbat sayur-sayuran segar dalam peti...timun and kangkung yang konfem kene ada dalam peti tu...




Cuteki cute