Baby Blue Pointer Wavy Tail

Tuesday, December 6, 2011

Kalau la aku ada peti ais...

Satu hari nanti, kalau lah aku ada rumah...aku nak beli peti ais cam ni...wah cantikkknyeee...
cantik kan?!!


hehehe...kalau lah aku dah dapat peti ais kan...
benda-benda yang aku nak sangat letak kat dalam peti ais tuh...
kira wajib ada dalam peti ais aku adalah:

1.  mesti ada berdozen-dozen VITAGEN berperisa LB...yang ni memang wajib ada dalam peti ais aku...hahaha...:D:D:D



2. Pastu mesti ada buah-buahan segar dalam peti tu...macam betik,epal,pear, lai,oren...apa lagi ek...ha..yg paling penting strawberry, kiwi and grapes...nyuummm..sedapnye...
3.Pastu sumbat sayur-sayuran segar dalam peti...timun and kangkung yang konfem kene ada dalam peti tu...




No comments:

Cuteki cute