Sem 6 dalam Kenangan...^^

Semester 6 berakhir sekelip mata je...Istimewa sem ni sebab bila sem ni habis...saya and kawan-kawan jadi student 4th year pulak...excited.excited...nervous and risau mesti ada...ye la sem depan, PSM 2 lagi...huhu...sabar je la guys ye...

ha...buat sesiapa yang buat PSM time cuti ni, ALL THE BEST untuk project korang...heehee...^^m

Nak la imbas jugak kenangan-kenangan time sem6 ni. disebabkan tak banyak sangat masa nak lepak ramai2...sikit je gambar yang ada...banyak lepak kat kk4 je...tu pun sebab makanan...hehehe..

first function rasenye...DINNER FOR EXPOconVo and Minds...

dari Kiri :Exco Tajaan, Exco ExpoNiaga ke Pameran ek??? *ke same je*...and dr exco sy, Exco Sajian.Sajian.Sajian...(geng2 comey ni)

Dari Kiri : (Gabungan Mantoop)...Roommate kesayangan saya...huhu* (dah jadi ex-roommate dah)...
Exco paling penting...kalo dorang takde, xde la jamuan ni...Exco Tajaan and Exco TKC (tugas-tugas khas dan cenderamata)...

ni hok paling riuh sekali...hahaha...tu dia, gabungan exco yang konfius ni Pameran ke exponiaga ek?...hehe...

tu la konco-konco EXPOconVo kite...

lepas pada dinner tu senyap je...xde buat pape sgt...menghadapi jugak masalah bosan sem ni...tapi before start buat PSM 1 la...bila dah start sume, kelam kabut jadi...huhuh...time tu la rajin nak g jumpa SV...kalo tak  start, jgn harap nk p jumpa...(*tu saya la tu...)

ape lagi program yang saya pergi yer...??

haa...Family Day Industrial Chemistry 2012 kan.kan...

lokasi untuk family day kitorang tahun 2012 ni, adalah di BlackStone...(Pantai Batu Hitam)...

 Menghabiskan masa main layang-layang...hehe

                          Suasana di tempat Istirehat kami...

Bergayanye Mail hidupkan api pakai spect. tu..:)


         Pembahagian Kumpulan untuk Sukaneka...

Peiyei sedang berusaha untuk mendahului dalam Acara masukkan air dalam botol menggunakan sponge...


tu dia salah seorang hero group saya...jiayou hanwau

ni after finish main game air td...

santai-santai di bawah pokok...

rajin kawan-kawan saya bakar ayam...thanks korang


main cabut tag nama...seksa main game ni...leh luka-luka sampai...

syikin dan penasihat aerobik kelas kami, aisyah

sambil  menunggu makanan siap...lepak-lepak dulu...main kad, and dam ular..

menyusun strategi supaya tag nama susah utk ditarik

santai-santai amik gambar...

saya dengan model UMP...hehe...bangga sikit...haha

part ni paling best...berendam lama-lama...dok dalam air, rase cam duduk atas kerusi urut...ombak urutkan

orang penting jugak dalam family day punye AJK...

Banyaknye gambor...mintak maaf yer kawan-kawan kalo gambar yang saya pilih x cantik sangat...

utk aktiviti saya and rum8 saya...hurmmm....makan, borak...kalo borak, mmg tak igt nak naik katil...mmg lama je duk kt meja jepun tu...terutama tasha and syafiqa...kadang-kadang, saya pun terlajak borak lame-lame jugak...

gambar-gambar kat bawah ni mase kami bertiga nak pergi menghabiskan voucher 1Malaysia tu dekat karnival buku at Zenith Hotel..first time saya g sini...kalo tak tak dapat jejak...segan...tak mampu la katakan...huhu




dengar kawan-kawan menyumbangkan suara mereka...hehe

dapat rawatan kaki sikit petang-petang ni...@taman gelora...

comel tasha...hehe...^^



gambar ni, nasib baik muncul kepala..


nampok ngat x fotogenik nan oiii...

thank korang....happy time with korang...

berakhir la kenangan yang bergambar....kenangan yang tak bergambar banyak...sume nice...
yang pahit sem lepas tu, renung-renungkan...
yang manis-manis, tu kite simpan dalam ingatan...betul tak....???

thanks korang menceriakan hari-hari saya dalam semester 6 ni...

hehehe...love you guys...





Comments

Popular posts from this blog

abah, kami rindu abah sangat-sangat...