Baby Blue Pointer Wavy Tail

Monday, March 28, 2011

pengalaman best punye^^

thanks orang2 johor (UTM je padahal)hehehe:]...
kenangan yang akan sentiasa diingati...walaupun johor ni adalah negeri yang dikategorikan dalam pembangunan terbesar jugak la kat Malaysia ni...aku salute sebab kat sana tanaman hijau dorang...fuyooh sepanjang jalan ada...sebab tu aku happy duk kat sana selama 2 hari ni...biasa la skrg ni pantang nampak bende warna hijau...

lagi yang best sebab ada kak fizah...best.best.best...hehehe...dpt jugak jumpa dia dekat2...hehehe...happy lebih along...^^

Thursday, March 24, 2011

i'm not so good as you are...

setiap org ada kesabaran & limit nya...

setiap perkara yang seseorang tu nak buat ada sebabnya...

aku x cukup bijak & mulut aku plak x cukup lancar nk main pakai langgar je...

Wednesday, March 23, 2011

memories are alive...

rindu tul kenangan dulu.dulu...bile agaknya leh g lagi...

the memories are alive...

muka2 ceria xtido mlm...^^



b4 bertolak pun, dh bergambar...hehehe
'
'
'
'
'
'
'
'
at MTD prime

muka kenyang ke lapar?^^
'
'
'
'
'
'
'
okay...break dulu...
t sambung kat niosh n mint plak...






love this lyric...

"UNLOVABLE"

I know I'm just no one. I know it can't be possible.
There's no hope for me, no matter what.
Since you have nothing to do with me.
No matter how hard I've tried, you'd never love me.
And soon, all my hopes will be faded away.

But now I still have some time for finding some good reasons
to hold you back to me. But deep down I know it's hopeless.

Even if I love you this much,
but it's just meaningless to you.
I'd just been hoping too much that someday you'd love me too.
Despite the fact that it's impossible, and I'm not the one, it's still okay.
Let me just keep you in my heart till the time ends.

Even everything that I've got can never make you happy.
And worse it would annoy you.
But please hear me out just one time.
This one last song that I'm willing to give it to you.
It came from the bottom of my heart, and it's only for you.

Don't know how long will it take for me to erase you from my mind.
Don't know when will I be able to love again.

Since I'm not the one for you.
It's okay, as long as I'm still breathing.
I will love you forever.

Tuesday, March 22, 2011

seyes....

missu.missu...1.4.3

sorry...
i gave up already.
 but i hope u won't...
i gave up because i felt tired already...

Monday, March 21, 2011

afraid to love

"don't get close to me...i'm afraid i'll fall for you
that's why i hate you..."

Sunday, March 13, 2011

andai dy tahu...

Andainya lelaki tahu..
Apabila seorang perempuan jatuh cinta,lelaki itu tidak semestinya punya segalanya tetapi lelaki itu adalah segalanya di hatinya.

Andainya lelaki tahu..
Apabila seorang perempuan itu mengalirkan air mata, itu bukan bermakna dia lemah, tetapi dia sedang mencari kekuatan untuk terus tabah menyintai lelaki itu.

Andainya lelaki tahu..
Apabila seorang perempuan marah, memang dia tidak mampu mengawal perasaannya tapi percayalah, itulah maknanya dia sangat mengambil berat dan menyayangi lelaki itu. Lihat saja pasangan yang baru bercinta, mereka jarang bergaduh. Tetapi percayalah semakin bertambah sayang mereka pada seseorang, semakin pula banyak pertelingkahan yang berlaku.

Andainya lelaki tahu..
Apabila perempuan bercakap banyak, dia tidak pernah bermaksud untuk membuat anda rimas, tapi dia mahu lelaki mengenalinya dengan lebih dekat.

Andainya lelaki tahu..
Apabila perempuan berkata dia mahu anda berubah, itu bukan bermakna dia tidak mahu menerima anda seadanya, tetapi dia mahu menjadikan anda lebih baik, bukan untuk dirinya, tetapi untuk masa depan anda.

Andai lelaki tahu..
Apabila perempuan cemburu dan tidak percayakan anda, bukan bermakna dia tidak sayang..tetapi dia terlalu sayangkan anda dan masih mengangap anda anak kecil yang masih memerlukan sepenuh perhatian. Kadang2 dia terlalu risau sekiranya terlalu percaya, anda akan mengkhianati kepercayaan yang diberi. Naluri keibuannya sangat kuat. Dia hanya mahukan yang terbaik untuk anda.

Andai lelaki tahu..
Apabila perempuan merajuk, jangan kata dia mengada-ngada. Dia bukannya mahu dipujuk dengan wang ringgit atau hadiah sedozen, tetapi cukup dengan perhatian yang boleh buat perempuan rasa dihargai.Andai lelaki tahu..Apabila perempuan jarang mengatakan ‘i love u’, itu tidak bermaksud dia tidak menyintai tetapi dia mahu lelaki itu merasai sendiri cintanya, bukan hanya hadir dari kata-kata tetapi juga melalui bahasa tubuhnya.

Andai lelaki tahu..
Apabila perempuan kata dia rindu sama kamu, dia benar-benar maksudkannya. Apabila berjauhan, bayanganmu akan sentiasa bermain di mata.

Andai lelaki tahu..
Apabila perempuan kata lelaki lain itu lebih baik dari kamu, jangan percaya kata-katanya kerana dia hanya mahu menguji kamu. Dia mahu melihat sejauh mana kamu sanggup menjadi yang terbaik di matanya. Walaupun sebenarnya memang kamulah yang terbaik di hatinya. Selagi dia dengan kamu, percayalah, walaupun perempuan menganggap masih ramai lagi yang lebih baik di matanya tetapi di hatinya, kamu tetap yang terbaik.

Andai lelaki tahu..
Apabila perempuan menjadi degil, dia bukan bermaksud untuk menjadi degil tapi dia mahu melihat sejauh mana lelaki itu mampu bersabar dengan kerenahnya. Percayalah, hati perempuan itu sangat lembut. Andai kena caranya, jangan terkejut kalau akhirnya dia menukar fikirannya dalam masa sesaat.

Andai lelaki tahu..
Apabila perempuan berkata, “tolong tinggalkan saya!”, dia tidak bermaksud menyuruh anda pergi selamanya. Dia hanya mahu menenangkan fikirannya sebentar saja. Apabila dia kembali tenang, percayalah dia akan mencari anda semula. Itu tandanya dia benar-benar menyintai anda.

Perempuan sukar untuk mengawal perasaan. Dia terlalu emosional. Tapi dialah yang paling menyayangi anda dan sangat sensitif dengan perubahan pada diri anda.Andai lelaki tahu..Sememangnya Allah menciptakan lelaki dan perempuan itu dengan perbezaan yang tersendiri. Tetapi sekiranya mereka saling memahami, mereka akan saling melengkapi dan menyempurnakan . Perempuan itu diciptakan oleh Allah indah sekali. Di sebalik air matanya, tersimpan seribu satu kekuatan yang bakal menjadikan seorang lelaki itu merasa selamat bersamanya. Biarpun zahirnya perempuan itu tampak lemah tapi dia punya kekuatan tersendiri yang bisa menggoncang dunia dan mungkin bisa pula membuat lelaki menjadi lemah kerananya. 

Jadi hargailah kehadiran seorang perempuan dalam hidup anda kerana dia didatangkan bukan dengan kelemahan sahaja tetapi dia juga ada kekuatan untuk menyongkong anda dan membuatkan hidup anda lebih sempurna. Dialah yang bakal menjadi perempuan bekerjaya, isteri juga ibu yang terbaik untuk anak2 anda.

Wednesday, March 2, 2011

i try to love who love me...

finally, everything's opened up..
wuah...it's been a year, he shut his mouth...
and waiting for me...^^

i'll try to accept you...
i'll try to love you...
don't worry...
if it's our destiny,i'll be yours....=)

thanks for your love.

i think your love, already changed me...
changed me to accept you...
i'm sorry for hurting you just now...


i really din mean it...
i need to be like this to test your sincerity...
i'm afraid if it's gonna fail again...


i'll accept you,
i'll believe you,
because it's you...


i need time & spaces to think about this...
to accept you...
i need to throw the old, and take you as my precious one...


thanks for your tries....
thanks for your hints...
thanks for your love...

Cuteki cute