it's the time...to say really goodbye...

dah berapa hari dah tak update blog, aku tak tau nak tulih ape kat blog aku ni...tak ade idea lepas kes ritu...sampai tajuk entri pun lebih kurang same je ngan yang lepas...

rutin aku setiap hari macam xde life je start dari 21hb JULAI ritu...ntah ape yang aku pk ntah la...tapi start balik ada life, bile pk sal eXpoconvo...berguna gak aku masuk mende tu...

nasihat aku pada yang nak bercinta,

"SAYANGILAH PADA MEREKA YANG MENYAYANGI ANDA, DAN JANGAN MENGHARAP PADA YANG TIDAK MENGHARGAI ANDA..."

so, kalo x akibatnya cam aku la...pembaziran waktu menanti pada yang xkn kembali...huahahaha..(cam dia hak milik aku je..) oppss gurau jek, ilg tension sikit...

note: mood tengah mencari idea ttg LIFE plop...asyik dok pk sal orang len, skrg nak cite sal minat aku plop...

korang tau kan aku minat ape, and diehard fan ape...

p/s: teruskanlah membaca entri aku yang tak seberapa ni...

Comments

Popular posts from this blog

abah, kami rindu abah sangat-sangat...