Dari KK1 ke KK4...parah & penat

okay...malam dah nak bertukar jadi pagi semula dah...aku plak still tak dapat tido...maybe sebab aku dah tido banyak siang tadi kot...aku tak dapat idea plak nak tulih ape...so, aku tulih la pengalaman aku and kawan2 aku yang terpaksa berpindah randah ke penempatan sementara kitorang kat KK4 ni...

Sabar je la...dah berapa hari dah dok pikir sal pindah ni...akhirnya hari yang ditunggu-tunggu dah tiba...sbenarnya kitorang mengambil masa selama 3 hari gak la nak mengemas sume barang2 kitorg tu...adoi...kalo tahu kene angkut sume barang tuh, xdenye aku bawak sume barang tu ke hostel KK1...

setelah menghadap bilik yang bersepah ngan beg2 and barang masing2...kitorg stuck pulak ngan problem camne nk angkut barang tu...hahaha...sampai tak boleh tido dwatnye...mengalahkan esoknya nak masuk exam plak...

mase tuh mula terpikir, nape la masuk eXpo ni...hahaha..tp dah nk abih dah pun....tinggal 2 minggu je lg...redha je la kan...ada gak yang terpikir, nape la aku pilih KK1 sebagai bilik aku sem depan...tp tak boleh nk watpe la ngan keraguan tu sume...dah lepas dah kan...terpaksalah terima je...

mula-mula naik kereta ke KK4...selamat ada Chinese Girl tu baik hati nk tumpangkan kitorg...Alhamdulillah...syukur sangat2...pastu kene la jalan kaki ke KK1 balik utk uruskan barang2 yang seterusnya...*jalan kaki sebab chinese tu dah abih angkat barang dia...lepas uruskan barang2 & sumbatkan 'mereka' ke dalam bas kami check out dari bilik kesayangan  kami tu...wah, sedehnye kene pindah...

lepas tuh, kitorg pun naik la bas...maka, sampai la ke KK4...dan check in utk bilik yang bakal diinap selama 2 minggu tu...first time masuk bilik, fulamak...macam duk kat asrama sekolah dulu je...*sesungguhnye asrama dulu lagi best dari bilik sekarang...walaupun ramai tapi tersusun rapi tempatnya...dan kemudahan tu diberikan secara adil dan saksama*...

sampai je bilik...kitorg mulakan dengan rutin harian...tp rutin nak berkarok tu xdpt la nk dilakukan...sebab, cam malu je nk nyanyi tgh org ramai...kalo kat bilik sendiri, melalak la sekuat mane pun kan...
rutin paling first aku buat...mestila TIDO sbb letih kan...*padahal sbb TIDO tu mmg feveret aku sebenarnya...heeeee....kay la...aku nak try tido dah nih....esok ada rutin yang lagi best punye...

THANKS kpd yg sudi membaca ENTRY yang AKU ngarutkan ni yer...

Comments

Popular posts from this blog

ianya kerana suatu kesan