~busy.busy.busy~

tahun yang semakin busy dalam sejarah aku jadi student UMP...tak tahu nape aku rasa cam ni...nak cakap study lebih pun tak..nape boleh jadi busy nih???

1. sebab aku masuk eXpoconvo ritu ke??
2. sebab tiap-tiap minggu kena prepare lab report ke??
3. sebab tiap-tiap minggu gak la kene revise balik untuk subject Unit Operation ke??
4. sebab banyak kelas ganti ke??
5. sebab banyak benda yang aku nak kene pikir ke??
6. sebab jadual kelas aku packed sangat ke??
7. sebab subject yang perlu aku go through untuk semester ni terlalu berat and killer ke??

tapi dalam banyak-banyak alasan yang aku terpikir ni, yang paling tepat sekali alasannya...

huhuhuh...maybe sebab aku paling kuat tidur, dan menangguhkan kerja yang ntah ape-ape semata-mata kerana internet ni...ish.ish...

p/s: secara umumnya, aku tak tahu sebab ape alasannya...yang pastinya, semua alasan tu ada dalam jadual hidup aku...tp tidur and surfing internet tu memang lebih la...hehehe...:D:D:D


Comments

Popular posts from this blog

ianya kerana suatu kesan