part 1: in the middle of the dinner ^^

dinner bermula dengan photoshot beramai-ramai...hahaha..and the next yang paling best...makan sampai termuntah...sumbat.jangan x sumbat.

pastu yang muslim g solat maghrib kat stesen petronas...balik.balik je dari solat...tibe2 cheq dicekup tuk jadi model tuk unit kami...disebabkan dia kecik terpaksa la kan..hehehe..
nak tgk x hasil tangan kawan2 sy??? iaitu:azi.tasha.ain.ct(dorg ni sebnrnya salah pilih course study...spatutnye dorg ni student fashion designer..hoho)

 the cutest akak in my unit...hehehe..

yg aku, mmg xtw pape pasal fashion..hahaha..tolong touch up ckit2 jek... n tolong koyakkan paper tuh...heee

pastu ada game lagi antaranya, main teka2 gaya, main rock paper scissor (aku tak tahu main ape sbnrnya) ada lipat2 kertas mahjung tuh...yang x bestnye..nape unit program xleh main..huhuh..adoiyai...kitorg baru semangat kot..

antara game2 tuh, ada la selingan lucky draw...hahaha...i'm the first person in my unit who got lucky draw..*klako ase..

ter'lucky' plak rase...hehehe
nak tw x ape...last2 t aku bukak ek...

nak tengok x gelagat kawan2 aku waktu dinner ni berlangsung..hahah..mcm2 gaya ada..
(aku ngan phone aku la..kalo x xde la, gambar2 dorg nih..)haha


muka bosan sume...hahahah...tasha, bgn la...semgt2..^^hee
ain, tajam sungguh pandanganmu itu...ct, msj abe la tuh...
Semangat nak tw sape yg kene denda
cheq terkelu lidah tak bisa berkata apa2  di saat bosan

muka2 ngantuk & bosan dari committee member kita
ain:comey teh
ct:dok igt kat sapo la tuh

bersambung kembali di part 2<final> t...

Comments

Popular posts from this blog

abah, kami rindu abah sangat-sangat...