dinner CNY committee...^^

kami ahli-ahli committee CNY festival dijemput ke dinner sebagai tanda "success"nye festival tuh... 

dinner tu berjalan pada 10 april yang lepas.kat restoran sekilau(halal restoran yer kawan2).

kawan2 aku yang joined tu geng2 aku gak...sape lagi kalo bukan dak melayu yang paling kecoh kat dlm committee...hahaha
cheq.azi.ct.ain.tasha.n aku.geng unit aku(ching fa & cindy)

yang x bestnye aya xde...(ah won,mary,chua,n hangchuan...huhu...lg sorg x kenal...sbb dy mmg x wujud sgt dlm unit tuh mse festival..huhu..)kalo la ada dorang...konfem kecoh meja unit programme.

kul 5.30ptg dah kene tunggu kat bus stop...tp kul 6 gak la naik bas...biasalah tuh kan...dah agak dah before turun...hahaha

cerita waktu dinner berlangsung, aku akan citer in the next entry...hehehe...sbb panjang n ada gambar lg...

Comments

Popular posts from this blog

abah, kami rindu abah sangat-sangat...