soalan tiap-tiap kali berangan...~

aku tak tahu nak buat apa malam ni...adoiyai..boring sungguh rasanya...nak bermesej tak ada siapa pulak...nak tengok citer cam dah boring jer...nak buat asaimen xde mood lagi...ape nak wat ni...update blog je la malam-malam buta nih...huhuh...(walaupun xada orang pun nak baca) hahaha...

Malam ni entry aku pasal berangan...hahahaha...nama pun dah tengah malam..hehe...apa yang korang nak wat rasenye-rasenye...

PERTAMA: kalau korang ada duit sejuta dalam tangan korang...hahahaha...

kalau aku la kan...aku nak letak simpan dalam TH aku, kira-kira RM 10 000...sekali g umrah sekali g naik haji...cukup kot. pastu nak bagi kat mak elaun dy, tiap-tiap bulan...tiap-tiap hari pun cukup tu...topupkan duit TH mak supaya mak dapat g naik haji...pastu aku nak daftar haji gok, (Sedih tau, mak and along g daftar haji berdua je...)huhuh...nak ikot sama...

Pastu aku nak beli kereta...walaupun tak berapa yakin nak bawak, tapi nak jugak beli...wat kegunaan masa hadapan.:) Rumah idaman sebuah...upgradekn umah mak and brg2 kat dalam dy and umah sewa dua buah tu...*mak nak kete?!! hehehe..meh akak belikan mak kete idaman mak meh...MYVI ek..simpan sikit duit MODAL nak wat business...sambung business family je...ROTI ARAB NAN...

simpan duit nak p melancong...S.Korea yang pasti...sape nak ikut...OPSSS...just family, bestfren dan dak-dak GBR azi, tasha, teha and eiqa...heheheh...

p/s: kalau lah betul-betul dapat sejuta...huhuhuh..tu sume angan-angan je kawan-kawan...

KEDUA: macamana agaknya kalau dia jadi boyfriend aku...???

hahaha...ni lagi tinggi stage berangan dia...kalau lah dia jadi boyfriend aku, tapi siapa "dia" tu...??

Jangan tanya aku siapa dia sebab aku pun tak tahu siapa...hahahah aku tibai je mana-mana pelakon KOREA untuk jadi mangsa berangan aku...:)...kalau KIM HYUN JOONG jadi boyfriend aku, hahaha, mesti aku cool je...ganas memanjang macam sekarang...kalau lah tut.tut.tut jadi boyfriend aku mesti aku happy giler-giler...sbb aku suka dia sangat-sangat...ye ye je...*hahaha.ntah sape ntah...:(((

p/s: mmmm...berangan je pun...



Comments

Popular posts from this blog

abah, kami rindu abah sangat-sangat...